Tatramenet + 2x hómuki

 2012.02.24. 02:06

Még nincs uborkaszezon, de már megvolt az első fotósmenet. Ezzel nem gúnyolkodni kívánok éppen ellenkezőleg kurvára örülök, hogy végre a fotósizmaim is dolgozhattak, ugyanis idén még nem volt lehetőségem fotózgatni. A szervezők hidegre való tekintettel indoklása mellett. Végre kedvenc budapesti villamostípusommal volt, úgyhogy ez is duplán öröm. A hómuki még ráadás volt egy lapáttal az egészre. Mivel mentek a hómukik úgyhogy mostmár hivatalosan is TAVASZ van bár még nem meterológiai meg nem naptári alapon hanem népi megfigyelés alapján.Úgyhogy most szarkasztikus taps helyett vastaps jár a szervezőknek a szervezésért ami olyan szinten kiváló volt.

Reggel elalvással aztán kibaszottnagy rohanással kezdődött, de még sikerült elérni a buszt. Utánna pesten belül viszonylag minden jól jött kivéve a kurva 115-ös buszt ami késett legalább 5 percet, de azért sikerült elérnem a menetet. A Borároson éppen ezért nem készülhetett kép. 

A minket szállító Tatra az a 4149-4154 pályaszámú iker volt jellegzetes pesti A-A véges kapcsolással. Baross honállomással. A hómukik akik szólóban közlekedtek a 7141, 7121. Az egyik Fradiból volt a másik meg talán Baross lakója. Először azthittem, hogy az egyik friss fővizsgás Tatra fog érkezni, mivel az emlegetett csokiszín olyan hírhedt vonalakra pakol ikreket a Cseszlovák kocsikból mint pl. 28, 28A aztán a BKV-nak nem biztos, hogy egy szétbarmolt kocsibelső jó reklám lenne. De a mi szerelvényünkben legalábbis abba a kocsiba amibe utaztam firkálást inkább csak a burkolatokon, karcot az üvegen se sokat láttam ahhoz képest, hogy milyen helyeken is fut. De lényeg az, hogy legalább ment a fűtés és nem fagytam kővé majd utána szenvedtem a megfázás összes következményétől mint ahogy azt az UV buzulls után ilyen időben várni lehet. 

 Első fotómegálló nem sokkal a Hentes utca után volt, mivel sikerült a hómukiknak nem is kicsit lemaradni mivel kb. 3-4 perc volt a fotómegállás. Mivel a rohanásban az óra is otthon maradt úgyhogy az időkről fingomnincs a fosgyemóra meg nem járt jól. Úgyhogy csak érzésre mondom az időket. 

A következő megálló: Gubacsi út. Itt volt egy kis idő úgyhogy volt minden konyha, tévé, minigrill xD izé... hómukis együttállás a bajonett-keresztben és még hiányzó rendszámok is. Innen jöjjön egy kis vegyes. Nocomment.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 Innen tovább az 52-es vonalán, a következő megálló a Vörösmarty utca végefelén volt. Mivel én hülye nem írtam fel a helyszínt úgyhogy pontos keresztre vagy házszámra nem emlékszem, de jönnön innen is két kép.

 

 

 

 

 

Innen tovább következett a Pacsirtatelep. Itt volt egy kis hómukis lapátolás bemutató amiről a videó sajnos nem sikerült a legjobban mivel magasra kellett tartanom úgyhogy remegett az egész, meg mivel szar a gépem úgyhogy videó később lesz. 


 

 

 

 

 

 

Pacsirtán megvolt a menet első olyan jelenete mikor egy lapátolt és az összes igazgató és menedzser ellenőrizte. xD Viccet félretéve a körülményekhez képest eléggé látványos volt a forgalmi akadály elkotrása.

 

 

Innen egy százezerszer végigjárt félkanyar az 52-esen a Határ útig. Határ útnál valami miatt elmaradt a fotómegállás, úgyhogy továbbment a menet a Wekerle-szélén a 42-es vonalán a Tóth Árpád út felé útközben volt egy megállás a Rendőrpalotánál. Ahol három perces villámmegállás volt. A szerelvény átment a túloldali megállóba ahol felszedett minket és tovább a Kispest, Tóth Árpád utcához ami a 42-es egykori végállomása volt. Ugyan is 2007 óta a végállomás a Kispest, Tulipán utcánál található. Lakossági panasz miatt szűnt meg az egykori kispesti hurok. Ilyenkor merül fel mindig joggal a kérdés, hogy mi a faszért költözik valaki villanyos mellé ha nem bírja a síndöcögés hangját. Biztos valami újgazdag fasz aki azthiszi, hogy mivel most szabadult a börtönből panelból és szlovák rendszámú Hummere van övé az egész világ. Na mindegy nem idegesítem magam mert az még be fogja a cikk hátralévő részét árnyalni amit gondolom nemigazán szeretnétek.

Kispest, Tóth Árpád utca egykori végállomásnál tartottunk. Egy autógyűjtő amcsi verdája adta a jó együttállásos témát (kár, hogy nem egy Škoda 120-as vagy egy Karosa B732 volt a melletteálló de ne legyünk tehetetlenek) Innen a Hofhnerr Albert utcában folytatódott tovább az esemény itt is volt hómuki sőt még kőhányás is mukival. Eggyüttállást is sikerült összehozni a 3 szerelvényből aznap kettő Desiro volt, úgyhogy a csörgő inga + Parasztcity kombóval nemkis mákunk volt. De legközelebb Peti, ne rázd a hidat! Most befogom és jöjjenek a képek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Ez a hosszabb fotómegálló is ki volt pipálva úgyhogy az 50-esen át a Határ úthoz vonultunk tovább. Itt lett volna egy fotómegállás de mivel egy rohanás lett volna úgyhogy inkább kihagytam. 

Innen a 3-as csokiszíni nyomvonalán át a 3-as vonalára, majd a következő fotómegálló Kőbánya-Hízlalónál a szintbéli keresztben volt.
 

 Ennek a Hízlalónak megvan a maga hangulata. Majd lehet máskor is nem fotósmenetben is visszatérek ide. Ez egy megunhatatlan örökzöld fotómegállónak néz ki, egyvágányozás, iparvasúti kereszt, T5C5. Azthiszem el lettem kényesztetve. Hello MTV el lettem a fotósmeneten kényesztetve. xD Végül is itt minden villamostípus a Combinot kivéve eléggé vissza tudja adni a hely hangulatát. Az utóbbi csak azért nem mert valahogy nem illik bele a Szocialista gyártelep feelingbe amit a Bihari út ad.

Innen zötyögés a cigányvonalon 28-as vonalán ahol a típus otthonosan mozog, hiszen eléggé régóta járnak a vonalon kissebb-nagyobb ICS-s korszakokat leszámítva. A vonalon a síndöcögés a Kada utcánál szakadt meg egy hosszabb fotómegállásra. Egy kis változatosság mivel a Sörgyárra számítottam. Innen is jöjjön egy pár kép. Mint ahogy a Gubán itt is figyeltem a buszos vonalat hiányzó rendszámokat keresve. Két hiányzó kapásból meglett. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Átszerelés nyújtott 37A-ba". Sörgyár helyett a Kada utca utáni visszafogóból. Innen tovább a felújított pályán ahol elértük az Őrház megállót. Ahol szintén volt egy kis fotómegállás és egymás mellé parkolt a két hómuki. Majd innen tovább a MÁV X. kapuhoz.

 

 


 

 

 

 

 

 

Oszlopon tartózkodókról készült egy kép tojáslogósan avagy MVIII után szabadon. Mivel ez az első és méd in péjnt nézzétel el, hogy kicsit béna. 

 

 

 

 

 

Innen a Blaha Lujza tér végállomás következett. A menet itt ért végett. A végére két kép következzék búcsuzóul. A hosszú beszámoló végére. 

 

 

 

 

 

 

Összefoglalva: Ez a menet korrekt módon jól meg volt szervezve. Fotósterelőknek hála nem volt semmilyen komolyabb begyaloglás vagy a fotózást ellehetetlenítő esemény. A BKV dolgozói türelmesek és segítőkészek voltak a menet során amiért külön köszönet jár. Örülök annak, hogy a viszonylag sok UV buzulls mellett volt egy kis változatosság is. Nem mintha bajom lenne az UV-s menetekkel csak azokból már annyi volt, hogy ezerszer szétlőtt témává váltak, és sok helyen pl. Pacsirta-telep és Buda már-már mindennapossá váltak azaz elvesztették a különleges jellegüket. Főleg a 3885-3888, 3873-3898 párosok, hogy már csak nekem 50 olyan képem van amit minőségileg bátran kiraknék a blogba is, de mivel kell a tárhely így nem teszem. 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://djgaborphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr394165290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása