Ide mit is írjak?

 2012.04.13. 19:27

Hosszúhétvégét végül is sikerült összehoznom fotózásilag szombat kivételével. Erről jön egy élménybeszámoló. A tavasz mivel a természet most ébred elindultak a menetek itt van az uborkaszezon, lehet lőni a többszázgigányi képet, de csak normálisan mobilos szar képeket nem kérünk, azok idegesítőek a köbön apropó még mindig nem találtam meg a hunyót aki összefotósoppolta a natgeos mobilfotózó könyvborítót. Egy év punnyadás után újraindult az Óbudai életképek blog is, egy Citaro bemutatócikkel. http://obudaieletkepek.blog.hu/

Mindegy visszatérve a hosszú hétvégéről beszámoló cikket összetákolván az alábbi eszményfuttatásim osztanám meg veletek. Nyomizd meg a toyább kombot ha olvasni axars:D - Utálomezt a rohadt MSN nyelvet... Mingyá bedugom a porszívót a pofámba a fizikai lezüllés ellen:D

Húsvéti programokat beharangoztam az új projekt elemein belül, itt róla az élménybeszámoló.

Akkor kezdjük. Húsvét vasárnap reggel rohanás a Borárosra a Fő úti fotózás kimaradt elalvás miatt végére került. Március.15. téren kidöglött KCSV fogad megkülönböztetőjelzéssel érkező vonalműszak kíséretében, de a lényeg az, hogy a Boráros felé csak 5 percig tartott az üzemzavar Jászai felé tovább. Érkezés a Borárosra retofényű MIXA a közelben sincs na mindegy. Nosztalgia villamos időközben megérkezik pár fotó, majd irány a Fővám aluljáró.
 

 

 

 

 

 

 

Villamos el, következő 2-esre fel, majd irány a Jászai az elcsúszás miatt az eredetileg tervezett 21 perc helyett 8 percem maradt, így a trolifotózás kimaradt.

 

Egy kép a várakozás idejéről. Ez is meglett még egy hiányzóval kevesebb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megérkezett az összekötőre a 436-os, majd át is haladt rajta. Erről jön pár kép, valamint a végére egy reklámmal borított KCSV. Majd itt eltelik egy kis idő ebéddel, meg az utazásokkal. Majd irány a Sasadi út.

 Budapest, Sasadi út M1-M7-M0 közösszakasz itt még a Budaörsi út is benne van, úgyhogy még hétvégén is viszonylag nagy a forgalom még húsvét vasárnap sem lézengenek ott a buszok úgyhogy jöjjön innen pár kép kommentár nélkül:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Innen az átfagyás elkerülése végett tovább a Gazdagréti tér felé az éppen akkor érkező 153-assal.
 

 

 

 

 

 

Amely épp pont BPI-032 volt, nem szokásom az éppen ezzel utaztam megemlítése, de most nem véletlenül teszem ugyan is annak idején az Ikarus 412-esek kis bukóablaka miatt kitört a hiszti és ezért pár kocsin alakítgattak, egyes kocsikon az egyik oldalon az ablakok eltolhatóak lettek, míg más kocsik közül egy pár klímát kapott, de a többség megmaradt gyári állapotában ilyen szempontból a felújított kocsikban pedig mind a két oldalon elhúzhatóak lettek az ablakok. Ebben a kocsiban mindkét megoldás látható a menetirány szerinti bal oldali ablakok eltolhatóak lettek valamint klímaberendezés is került a kocsiba.

Evvel a kocsival amikor indult vissza a Móriczra ahonnan két képpel jövök.

 

 

 

 

 

Kár, hogy a két ex. Hajdús szekér nem került elő pedig mindkettőt láttam a 240-esen, mindkettő hiányzó. Mindegy innen tovább a Széllre. Innen képek nem jönnek egy hosszabb képszünet következik, ugyan is a Széllre utazással jól rábasztam. A nosztalgia fotózhatatlanul körbe volt állva, ráadásul az egyik nyugger meg turista figyelmetlenebb volt mint a másik. A nosztalgia busz pedig nem is jött máig nemtudom miért. Mindegy szarráfagyva fel az ötösre, ahol sikerült eggyel tovább mennem, Rákospalotán de nem baj legalább kicsit körülnéztem az odatartó úton. 

Rákospalota, Fő út - Pozsonyi utca - Kazinczy utca kereszt. Mérték a 104/204-et meg a  134-et emiatt többek között a kocsilevétel a 124/125-ről történt a Knorros 412-esek leszakításával úgyhogy a kiadás megbomlott. Foskálók mentek 124/125-be a 104/204 meg a 134 kapta a 412-eseket a műszerrel felszerelve, mivel az alvállalkozói kocsikba nem tákolták bele a műszert. Bár amilyen az Alfabusz összeszerelési kultúra a műszer a súlyával lerántott volna egy-két burkolólapot. (Ezért nagyot fogok kapni...) 

 

 

 

 

 

KTK-394-ről készült képet hiába nem sikerült a legjobban nem véletlenül raktam be, csak azért, hogy lássátok, hogy volt kocsicsere. Egyébként május.1-jétől eltűnnek a Localok Rákospalota-Újpest részről újra lesznek osztva. Jó kérdés, hogyan pótolják a kapacitást. Meg, hogy a VT-Transmann állítólag átveszi a buszokat, de a személyzetet jókérdés. Egyébként az egész átcsoportosítás kapcsán a személyzetet sajnálom személy szerint a legjobban mivel a jelenlegi alvállalkozó a Nógrád Volán viszonylag jó személyzetett szedett össze viszonylag kevés volt rájuk a panasz is.

Localok az alábbi vonalakra kerülnek át:

- a 2. rész eredményeként a 8-as, 53-as, 58-as, 112-es, 114-es, 141-es, 150-es, 250-es, 250A, 213-as, 214-es jelzésű autóbusz-vonalakon, illetve
- a 3. rész eredményeként a 11-es, 26-os, 91-es, 111-es, 118-as, 133-as, 115-ös, 134-es, 155-ös, 156-os, 212-es, 218-as, 291-es jelzésű autóbuszvonalakon.

Másnap a Széll Kálmán térről folytatódott az élet a Nosztalgia villamos ekkor a Széll Kálmán tér - Hűvösvölgy között közlekedett. Miután meglett a villamos fel Budagyöngyére ami nem jött sajnos össze a Nosztalgia villamos lekapása úgyhogy vissza a Széllre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Széll - Budagyöngye - Széll tengely képei megvoltak, úgyhogy fel a várba. Kapisztrán téren leszállás itt először megpróbáltam a klasszikus megállót a Mária Magdolna toronnyal a hátterében, de ezt összehozni lehetetlennek tűnt. Itt tovább a Szentháromság tér felé ahol elvileg összehozhattam volna egy képet, csak sajnos a sok parkoló autó miatt lehetetlen volt. Tovább a Dísz térre itt sikerült az időt elbaszni, de mivel a képen látható módon teli busz érkezett úgyhogy a busszal történő lejutás esélytelennek tűnt, úgyhogy maradt a gyaloglás a Halász utcai villamosmegálló felé. Innen jön egy nagyobb képösszeállítás.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt egy ebédet követően a Sasadi út felé vettem az irányt. A Sasadi úti fotókból megint csak egy hosszabb képsor készül. Ezt követően megint vissza a Széllre ahol szintén hoppon maradtam mivel a Nosztalgia villamos sokat késett a nosztalgia busz pedig nem is jött. Mivel hullafáradt voltam haza kellett menjek aludni. Úgyhogy ezzel a cikk is véget ér. Sajnos kicsit sikerült kiégnem nem sikerült mindenhova értelmeset odakozmálnom úgyhogy ezért inkább ebben a cikkben a képek domináltak. Majd valamikor a blog is folytatódni fog. Most majd egy darabig nem sokszor fogok itt jelentkezni. 


 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://djgaborphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr74411070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása