Citaro kattintgatás

 2012.06.15. 22:18

Az elmaradt postokkal még mindig adós vagyok, majd valamikor azok is meglesznek csak mostanság nem nagyon van időm cikkeket fogalmazni. 

Citaro história:

A nógrádi előzményeket nem említeném most külön, ha kíváncsi vagy a Nógrád Volán előző alvállalkozásának történetére akkor ajánlom neked ezt a jó összefoglalót Hajtó Bálint oldalán: http://hbweb.hu/hbweb/hirek/akt120430.htm

Április.30-án a lókádak fánkjai könnyes búcsút vettek a Nógrád Volános 29 db-tól mint ha most mennének a lángvágó alá komolyan, pedig csak Nógrádba mentek át a levegőt rontani helyközire lehetőleg. Végül is se helyire se helyközire nem alkalmas koncepció. (Ezért nagyot fogok kapni, de leszarom.) 

Május.1-jével csökkent a pesten a Localok száma. A VT szerződése is lejárt a narancsbirodalom meg szabotálta az immáron már üzemeltetői feladat megkezdését. Ezen idő alatt a BKK-BKV meglehetősen ügyesen oldotta meg a kiesett kapacitás pótlását, de szokás szerint megint jobban is megoldhatták volna, dehát akkor tenne e örö e bódottá ha egy dolog rendesen sikerülne. Na mindegy... Majd ezzel is egy külön postban fogok bővebben foglalkozni.

Szóval folytassuk ahol elkezdeni akartam. A BKV még kb. fél éve le akart csapni 30 db frankfurti Mercedes Citarora. De a BKV szokása szerint csigalassan a közbeszerzési játékszabályokat végigjátszva tette meg ajánlatát mire a 30 db-ot eladták. Ekkor a kereskedő amit talált a telepen azt alapon összedobálta a 30 db kocsit. De mivel a leszállításkor csigalassúak voltak érkezett még egy plusz autó LYR-131 így lett a 30 db végül is 31.

A kocsik közül először egy pár darab a 28-37 villamospótláskor mutatkozott be, 03.25-04.06-ig. Idő hiányában sajnos nem sikerült kijutnom lefotózni a kocsikat, de ha van használható fotód, arról az időszakról akkor várom képeidet 1600x1200-as felbontásba méretezve, felcímkézve. Írd meg kommentbe vagy egyéb elérhetőségemen és felveszem veled a kapcsolatot. 

Aztán úgy tűnt, hogy a honosítás utánig nem is látjuk a gépeket, de aztán a lejáró szerződés kapcsán a BKK-BKV duó jó szokása szerint nem reagált időben ezért május.1-jétől honosítási folyamat nélkül kiadták forgalomba a gépeket. Még a klímát is az után voltak képesek csak feltölteni, hogy egy utas rosszullett. Könyörgöm bazmeg erre nem voltak képesek gondolni, hogy Európában azért nem vagy csak kicsi nyitható ablakfelületeket építenek be mert ott szokás a légjavító meg a klíma használata?! Könyörgöm... Aztán jó szokása szerint Vitézy a médiahuszár, hogy kivívjon 30 mp népszerűséget a TV-ben személyesen rendelte el a klímák feltöltését.

Aztán a VT szerződés végleges megkötése után az alábbi vonalakra rendeződtek át a Citarok:

5, 22/222 (csak 06.15-éig)

26, 29, 57/257, 64/164, 65/165, 104/104A/204, 120, 126/126A, 133, 137, 170, 218, 220.

A honosítás előtti állapotuk június.15.-éig kilőhető utána vagy ötösével vagy egy az egyben, ahány ember annyit mond aztán már szeptembertől már csak honosítva lesznek kinn. Úgyhogy nekiálltam fotózni mindet, hogy minél több legyen meg idő hiányában ami miatt a blog se nagyon fejlődik. Talán most már végre az újraindulás első szele ez a cikk. Jelen pillanatban, lapzártakor 12 db rendszám van meg. 

Képek itt:

http://djgaborphoto.atw.hu/citaro_blog_netorold/index.html

A bejegyzés trackback címe:

https://djgaborphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr324554088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása